Doradzanie przedsiębiorcom potrzebującym wsparcia w związku z widmem niewypłacalności oraz
uczestniczenie w postępowaniach upadłościowych i restrukturyzacyjnych pozwoliło nam poznać i
zidentyfikować potrzeby zarówno tych którzy muszą sprzedać część swoich przedsięwzięć jak i
inwestorów nie obawiających skomplikowanych transakcji i widzących potencjał w niestandardowych
obszarach. Traktowaliśmy to zawsze jako przyczynek do lepszego zrozumienia różnych rynków jak i
potrzeb naszych klientów. Z czasem okazało się, że pozyskane zaufanie nałożyło na nas kolejne
obowiązki. Klienci, którzy z nami współpracowali zaczęli postrzegać WMKN jako miejsce gdzie może
spotkać się biznes, gdzie nie tylko usłyszą jakie kroki prawne należy podjąć, ale gdzie staramy się
rozwiązać problemy poprzez kojarzenie partnerów biznesowych o wychodzących sobie naprzeciw potrzebom.
Widząc trud towarzyszący naszym klientom przy decydowaniu się na wejście w spór nauczyliśmy się
że drogą definiującą restrukturyzację jest dbałość o to by każda część działającego przedsiębiorstwa
mogła dalej funkcjonować. Takie zdefiniowanie celu naszej pomocy wskazało nam drogę rozwoju
naszych usług, które mają pozwalać naszym klientom na odpowiedzialny rozwój i utrzymanie
funkcjonujący struktur jako elementu kształtującego interesy całej rzeszy pracowników,
kontrahentów, dostawców i zleceniobiorców, a także właścicieli i inwestorów.
Uczestniczenie w procesie sprzedaży składników masy upadłości zmusiło nas do poznania specyfiki
różnych rynków. Trzeba pamiętać, że w pierwszej kolejności zobligowani jesteśmy do sprzedaży
przedsiębiorstw w całości, a zatem priorytetem jest znalezienie nabywcy zainteresowanego
korzystnym nabyciem funkcjonującego zespołu składników. Kolejnym wyzwaniem jest dokonanie
oceny i pozostawienie zorganizowanej części przedsiębiorstwa, która może dalej funkcjonować i
znalezienie potencjalnego nabywcy.
Z kolei w pracy z przedsiębiorcami, których sytuacja finansowa została już ustabilizowana, niezbędne
jest wykorzystanie doświadczeń i nie dopuszczenia do powtórzenia tych samych błędów. Pozwala to
na towarzyszenia klientowi w kolejnym etapie rozwoju jego działalności, albowiem przezwyciężenia
kryzysu czyni przedsiębiorcę dużo bardziej odpowiedzialnym i doświadczonym.
Hasło „rozumiemy potrzeby naszych klientów” nie zawężamy do ich jednostkowych oczekiwań, ale
staramy się skojarzyć ze sobą podmioty, których wzajemne interesy mogą przynieść rozwój
wszystkim zainteresowanym. Kojarzenie partnerów biznesowych – zapraszamy do kontaktu z nami.